VODENE VADBE

Fit13 separator3

Ponujamo vam pestro ponudbo vadb, kjer lahko vsak najde pravo vadbo zase. Priporočamo, da obiskujete čim več različnih vadb, da boste svoje telo čim bolj stimulirali in dosegali željene rezultate.

GRIT

Les Mills GRIT PLYO™ je namenjen vsem, ki želijo:
– izboljšati atletsko zmogljivost
– povečati eksplozivnost
– ltetsko postavo in mišice
– postaviti nove cilje in jih premagati
– spraviti svoj metabolizem v “overdrive” in
– porabljati kalorije še ure po treningu
– trenirati 30 minut in ne ure in ure

PAIN

PAIN vadba je namenjena vsem, ki želijo:
– ob motivacijski glasbi in karizmatičnem inštruktorju priti do rezultatov
– skozi intervali trening izboljšati srčno-žilni sistem
– s krepilnimi vajami za zadnjico in trup poskrbeti za lepo postavo in držo
– spoznati nove vaje, ki jih lahko pridno izvajajo tudi na dopustu
– zaradi progresivnega načina treniranja napredovati z vsakim treningom
– biti pomemben del najbolj obiskane vadbe

GRIT

Les Mills GRIT PLYO™ je namenjen vsem, ki želijo:
– izboljšati atletsko zmogljivost
– povečati eksplozivnost
– ltetsko postavo in mišice
– postaviti nove cilje in jih premagati
– spraviti svoj metabolizem v “overdrive” in
– porabljati kalorije še ure po treningu
– trenirati 30 minut in ne ure in ure

PAIN

PAIN vadba je namenjena vsem, ki želijo:
– ob motivacijski glasbi in karizmatičnem inštruktorju priti do rezultatov
– skozi intervali trening izboljšati srčno-žilni sistem
– s krepilnimi vajami za zadnjico in trup poskrbeti za lepo postavo in držo
– spoznati nove vaje, ki jih lahko pridno izvajajo tudi na dopustu
– zaradi progresivnega načina treniranja napredovati z vsakim treningom
– biti pomemben del najbolj obiskane vadbe

BODY PUMP

Vadba BODY PUMP TM je namenjena vsem, ki želijo:

– povečati mišično moč
– povečati moč telesa
– izboljšati gibljivost telesa
– oblikovati lepo fit telo
– izboljšati kardiovaskularni sistem
– se družiti in imeti dobro ob dobri glasbi z najboljšimi inštruktorji

 

PILATES

Pilates je edinstvena vadba, pri kateri krepimo mišice celega telesa, moč, koordinacijo, vzdržljivost, ter izboljšujemo telesno gibljivost. V 30 letih prejšnjega stoletja je pilates izumil Joseph Pilates. Osnovna vadba pa se je do danes precej spremenila (izboljšala,  izpopolnila, obogatila,…). S pomočjo pilatesa krepimo center telesa (mišice trebuha in hrbta) s hkratnim izvajanjem različnih telesnih gibov z rokami in nogami, različnimi pripomočki, napravami,…

 

BODY PUMP

Vadba BODY PUMP TM je namenjena vsem, ki želijo:

– povečati mišično moč
– povečati moč telesa
– izboljšati gibljivost telesa
– oblikovati lepo fit telo
– izboljšati kardiovaskularni sistem
– se družiti in imeti dobro ob dobri glasbi z najboljšimi inštruktorji

 

PILATES

Pilates je edinstvena vadba, pri kateri krepimo mišice celega telesa, moč, koordinacijo, vzdržljivost, ter izboljšujemo telesno gibljivost. V 30 letih prejšnjega stoletja je pilates izumil Joseph Pilates. Osnovna vadba pa se je do danes precej spremenila (izboljšala,  izpopolnila, obogatila,…). S pomočjo pilatesa krepimo center telesa (mišice trebuha in hrbta) s hkratnim izvajanjem različnih telesnih gibov z rokami in nogami, različnimi pripomočki, napravami,…

 

CF13

CF13 spada med najtežjo obliko vodene vadbe. Tukaj boste predvsem pridobili na moči in kondiciji, vsekakor je dobrodošla podlaga olimpijskega dvigovanja uteži in Bootcamp-a. Z rednim obiskovanjem boste osvojili dodatno znanje iz dviganja uteži, kettlov, krogov in dviganja na drogu. Vadba zaradi zahtevnosti ni primerna za začetnike.

 

BODY ATTACK

Je enostavna športno-atletsko obarvana vadba za trening telesne moči in vzdržljivosti. Visoko energijska vadba kombinira atletske aerobne gibe z vajami za moč in stabilizacijo. Dinamična, vendar gibalno dokaj preprosta koreografija, motivacijska glasba in … Vsega vam pač ne moremo izdati.

 

CF13

CF13 spada med najtežjo obliko vodene vadbe. Tukaj boste predvsem pridobili na moči in kondiciji, vsekakor je dobrodošla podlaga olimpijskega dvigovanja uteži in Bootcamp-a. Z rednim obiskovanjem boste osvojili dodatno znanje iz dviganja uteži, kettlov, krogov in dviganja na drogu. Vadba zaradi zahtevnosti ni primerna za začetnike.

 

BODY ATTACK

Je enostavna športno-atletsko obarvana vadba za trening telesne moči in vzdržljivosti. Visoko energijska vadba kombinira atletske aerobne gibe z vajami za moč in stabilizacijo. Dinamična, vendar gibalno dokaj preprosta koreografija, motivacijska glasba in … Vsega vam pač ne moremo izdati.

 

TNZ

TNZ – Trebuh, noge, zadnijca je energična vadba, ki vključuje koreografkske elemente na stepu ter preproste krepilne vaje za trebuh, noge in zadnjico. Vaje vključujejo različne pripomočke kot so uteži, elastike in step, veliko pa se dela tudi z lastno težo.

 

JOGA

Joga je disciplina, ki povezuje telo, dih in um. Pri vadbi joge izvajamo jogijske položaje (asane), dihalne tehnike in se učimo sproščanja. Z vadbo jogo na fizični ravni pozitivno vplivamo na gibljivost, moč in ravnotežje. Na psihični ravi pa z vadbo joge vplivamo na izboljšanje splošnega počutja, krepimo fokus in koncentracijo. Joga je odlčno orodje za premagovanje stresa.

 

TNZ

TNZ – Trebuh, noge, zadnijca je energična vadba, ki vključuje koreografkske elemente na stepu ter preproste krepilne vaje za trebuh, noge in zadnjico. Vaje vključujejo različne pripomočke kot so uteži, elastike in step, veliko pa se dela tudi z lastno težo.

 

JOGA

Joga je disciplina, ki povezuje telo, dih in um. Pri vadbi joge izvajamo jogijske položaje (asane), dihalne tehnike in se učimo sproščanja. Z vadbo jogo na fizični ravni pozitivno vplivamo na gibljivost, moč in ravnotežje. Na psihični ravi pa z vadbo joge vplivamo na izboljšanje splošnega počutja, krepimo fokus in koncentracijo. Joga je odlčno orodje za premagovanje stresa.

 

ZLATA LETA

Je vadba namenjena vsem, ki si želijo z aktivnim življenjem v prijetni družbi popestriti svoj vsakdan in izboljšati kvaliteto življenja. Sestavljen je iz uvodnega dela (ogrevanje in dinamično raztezanje), aerobnega dela, krepilnega dela in zaključnega dela (raztezanje in sproščanje). Skupina je omejena na starost nad 50 let.

 

BOOT CAMP

Boot camp je v zadnjem času postala ena izmed najbolj priljubljenih oblik vadbe, pri kateri boste z izdatno mero timskega dela in tovarištva, usmerjeni h ’kurjenju’ maščob. Izvaja se zelo širok nabor vaj, tek, poskoki, počepi, sklece, trebušnjaki, vzgibi, pliometrične vaje, v vadbo pa so vključeni tudi rekviziti kot so kolebnica, kettlebelli, medicinke, TRX trakovi, elastike, vrvi in vreče s peskom. Boot camp je namenjen vsem, ki si želijo izboljšati vzdržljivost in moč ter se znebiti odvečnih kilogramov. Vadba, ki poteka pod budnim nadzorom trenerjev, je primerna tudi za začetnike.

 

ZLATA LETA

Je vadba namenjena vsem, ki si želijo z aktivnim življenjem v prijetni družbi popestriti svoj vsakdan in izboljšati kvaliteto življenja. Sestavljen je iz uvodnega dela (ogrevanje in dinamično raztezanje), aerobnega dela, krepilnega dela in zaključnega dela (raztezanje in sproščanje). Skupina je omejena na starost nad 50 let.

 

BOOT CAMP

Boot camp je v zadnjem času postala ena izmed najbolj priljubljenih oblik vadbe, pri kateri boste z izdatno mero timskega dela in tovarištva, usmerjeni h ’kurjenju’ maščob. Izvaja se zelo širok nabor vaj, tek, poskoki, počepi, sklece, trebušnjaki, vzgibi, pliometrične vaje, v vadbo pa so vključeni tudi rekviziti kot so kolebnica, kettlebelli, medicinke, TRX trakovi, elastike, vrvi in vreče s peskom. Boot camp je namenjen vsem, ki si želijo izboljšati vzdržljivost in moč ter se znebiti odvečnih kilogramov. Vadba, ki poteka pod budnim nadzorom trenerjev, je primerna tudi za začetnike.

 

METABOLIC EFFECT

– 30min vadbeni program za krepitev celega telesa
– Spremeni delovanje vašega metabolizma – izguba maščobe
– Funkcionalna vadba sestavljena iz kardio intervalov in treninga z utežmi
– Vsak trening je drugačen

 

BIKE FIT 13

Bike FIT 13 je vodena vadba, ki je več kot spinning in se izvaja na stacionarnem kolesu (spinnerju) ob spremljavi glasbe. Vadba je namenjena tako rekreativnim kot tudi profesionalnim športnikom, tako moškim kot ženskam ne glede na starost ali fizično pripravljenost. Skrbno načrtovane treninge izvajajo strokovno usposobljeni inštruktorji. Bike FIT 13 je kljub skupinskemu značaju individualen trening, saj si udeleženec sam nastavlja obremenitev na spinnerju glede na fizično pripravljenost in cilj, ki si ga je zadal. Na uri se boste fizično utrudili vendar psihično sprostili.

 

METABOLIC EFFECT

– 30min vadbeni program za krepitev celega telesa
– Spremeni delovanje vašega metabolizma (izguba maščobe)
– Funkcionalna vadba sestavljena iz kardio intervalov in treninga z utežmi
– Vsak trening je drugačen

 

BIKE FIT 13

Bike FIT 13 je vodena vadba, ki je več kot spinning in se izvaja na stacionarnem kolesu (spinnerju) ob spremljavi glasbe. Vadba je namenjena tako rekreativnim kot tudi profesionalnim športnikom, tako moškim kot ženskam ne glede na starost ali fizično pripravljenost. Skrbno načrtovane treninge izvajajo strokovno usposobljeni inštruktorji. Bike FIT 13 je kljub skupinskemu značaju individualen trening, saj si udeleženec sam nastavlja obremenitev na spinnerju glede na fizično pripravljenost in cilj, ki si ga je zadal. Na uri se boste fizično utrudili vendar psihično sprostili.

 

BODY BALANCE

Je vadba ki združuje jogo, tai chi in Pilates. Vadba vas bo navdala z občutkom prožnosti, moči, osredotočenosti in umirjenosti.

 

BODY BURN

Je koreografsko nezahtevna visoko intenzivna vadba, ki združuje kardio intervale, pliometrijo in vaje za moč, večinoma z lastno težo. Pri vadbi ves čas ohranjamo visok srčni utrip, pridobivamo na mišični vzdržljivosti, krepimo srce, močno pospešimo metabolizem in vzpodbudimo kurjenje maščob še dolgo po končanem treningu. Ob redni vadbi v kratkem času dosežemo izgubo odvečnih kilogramov in pridobimo zavidanja vredno atletsko postavo.

 

BODY BALANCE

Je vadba ki združuje jogo, tai chi in Pilates. Vadba vas bo navdala z občutkom prožnosti, moči, osredotočenosti in umirjenosti.

 

BODY BURN

Je koreografsko nezahtevna visoko intenzivna vadba, ki združuje kardio intervale, pliometrijo in vaje za moč, večinoma z lastno težo. Pri vadbi ves čas ohranjamo visok srčni utrip, pridobivamo na mišični vzdržljivosti, krepimo srce, močno pospešimo metabolizem in vzpodbudimo kurjenje maščob še dolgo po končanem treningu. Ob redni vadbi v kratkem času dosežemo izgubo odvečnih kilogramov in pridobimo zavidanja vredno atletsko postavo.

 

CORE CAMP

Core camp vadba kombinira vaje za trening globokih mišic trupa (trebušnih, hrbtnih, medeničnih in dihalnih) in sodobne vaje s treningov, kot je Boot camp. Poudarek treninga je na počasnejši in kvalitetni (ter še vedno intenzivni) izvedbi vaj, ki zagotavljajo pravilno gibanje hrbtenice in sklep dolgotrajnejšo aktivacijo mišic. Trening predstavlja pomembno komponento za vsakega rekreativnega in vrhunskega športnika.

 

SHAPE BOXING

Shape boxing je licenčni sistem treninga, ki združuje osnovne principe treniranja borilnih veščin: kick boksa, boksa in tajskega boksa. Shape boxing sistem, združuje moč in unkcionalnost na eni strani, tehniko in eksplozivnost na drugi, ter stabilizacijo in pliometrijo, kot protiutež. S treningom razvijamo našo samopodobo. Trening je primeren za oba spola vseh starosti od 14 – 50 let. Tako za rekreativno populacijo kot že utečene. Ne treniramo priprav na borbo in ne študiramo taktik, ni težkega kontakta. Trening poteka z rokavicami, v parih in na vrečah.

 

CORE CAMP

Core camp vadba kombinira vaje za trening globokih mišic trupa (trebušnih, hrbtnih, medeničnih in dihalnih) in sodobne vaje s treningov, kot je Boot camp. Poudarek treninga je na počasnejši in kvalitetni (ter še vedno intenzivni) izvedbi vaj, ki zagotavljajo pravilno gibanje hrbtenice in sklep dolgotrajnejšo aktivacijo mišic. Trening predstavlja pomembno komponento za vsakega rekreativnega in vrhunskega športnika.

 

SHAPE BOXING

Shape boxing je licenčni sistem treninga, ki združuje osnovne principe treniranja borilnih veščin: kick boksa, boksa in tajskega boksa. Shape boxing sistem, združuje moč in unkcionalnost na eni strani, tehniko in eksplozivnost na drugi, ter stabilizacijo in pliometrijo, kot protiutež. S treningom razvijamo našo samopodobo. Trening je primeren za oba spola vseh starosti od 14 – 50 let. Tako za rekreativno populacijo kot že utečene. Ne treniramo priprav na borbo in ne študiramo taktik, ni težkega kontakta. Trening poteka z rokavicami, v parih in na vrečah.

 

WEIGHT LIFTING

Weight lifting je šport, pri katerem dvigalci uteži ali težkoatleti dvigujejo s tal nad glavo največjo težo, ki jo zmorejo. Uteži v obliki droga, ki se imenuje olimpijska ročka, in utežnih kolutov dvigajo v tehniki potega in sunka.

 

BODY SHAPE

Body Shape je kardio-atletska vadba z elementi vaj za moč, bodisi z lastno težo ali utežmi. Je razgibana, dinamična in hkrati zabavna vadba na stepu, ki postopno dviguje srčni utrip, nadaljuje hitro in atletsko ter doseže visoko intenzivnost in s tem maksimalni izkoristek. Ge za krožni tip treninga, kjer stopnjujemo izvajanje in tempo, praktično do odpovedi.

 

WEIGHT LIFTING

Weight lifting je šport, pri katerem dvigalci uteži ali težkoatleti dvigujejo s tal nad glavo največjo težo, ki jo zmorejo. Uteži v obliki droga, ki se imenuje olimpijska ročka, in utežnih kolutov dvigajo v tehniki potega in sunka.

 

BODY SHAPE

Body Shape je kardio-atletska vadba z elementi vaj za moč, bodisi z lastno težo ali utežmi. Je razgibana, dinamična in hkrati zabavna vadba na stepu, ki postopno dviguje srčni utrip, nadaljuje hitro in atletsko ter doseže visoko intenzivnost in s tem maksimalni izkoristek. Ge za krožni tip treninga, kjer stopnjujemo izvajanje in tempo, praktično do odpovedi.

 

Vas zanima katera vodena vadba bi bila najbolj primerna za vas?

Kontaktirajte nas in se dogovorite za obisk. Z veseljem vam predstavimo in svetujemo najbolj primerno rešitev za vas.